• "Nu mă interesează câtuși de puțin să fiu un scriitor faimos... Aș vrea doar să fiu un ins care a contribuit la perpetuarea enorm de dificilului meșteșug de a scris ..." (John Fowles)

duminică, 25 octombrie 2015

"Fiecare este făuritorul proprie sorți."





Deseori ne întrebăm ce scop avem în viață. Ştim că realizarea acestuia preîntâmpină atât dificultăți, cât şi glorii.
Faptul că scopul nostru nu coincide cu marea majoritate nu înseamnă încheierea definitivă a existenței, dimpotrivă viața oferă soluții de ieşire.
Suntem oameni destinați şi supuşi greşelii, de aceea eu mi-am clădit propriul meu scop în funcție de cenuşa existențială, de ultima fărâmă de demnitate şi vise.
Nu-mi pasă că sunt catalogată drept o femeie fără speranță în viață, dar mereu am obținut ceea ce am vrut când şi cât am dorit, prin propriile puteri. Nu m-am plâns nimănui, pentru că am simțit că nu sunt înțeleasă.
Înțelegi atunci când respecți şi nu judeci. Şi în momentul în care ai fost supus aceleaşi greşeli.
Viața îți dă şansa să visezi şi să-ți clădeşti un scop în funcție de manifestările "gingaşe şi frumoase" ale lumii.
Nu am cunoscut rozul vieții, ci dimpotrivă m-am rătăcit printre nuanțele de gri, deci înțelege-mă!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu