• "Nu mă interesează câtuși de puțin să fiu un scriitor faimos... Aș vrea doar să fiu un ins care a contribuit la perpetuarea enorm de dificilului meșteșug de a scris ..." (John Fowles)

luni, 31 octombrie 2016

The heart wants what it wants




Ne-am pierdut printre cuvinte
Și câteva sentimente
Acum aștept ca el să plece
Și să mă uite
Ceea ce iubirea mi-a dat
Tu ai luat,
Ai distrus, iar inima mi-ai călcat în picioare
de parcă ea era un "Welcome home"

Acum îmi număr minutele
și clipele în singurătate,
gândindu-mă unde e a mea jumătate
Dacă tu nu ești, atunci cine e?

De ce atunci când eram împreună
Trăim totul atât de intens?
Iar acum am impresia că nu mai respir...
Mi-ai facut bine, dar și rău
M-ai făcut să înțeleg că nu totul e etern
Am obosit să te cunosc și să te recunosc
și să mă gândesc 
de ce ți-am încredințat viața
știind că într-o zi vei pleca

Ajută-mă să te uit!
Vreau să te urăsc
Să simt iar că trăiesc
Să uit cât de trist
e acum totul...

Ia-ți toate amintirile și hai să ne uităm! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu