• "Nu mă interesează câtuși de puțin să fiu un scriitor faimos... Aș vrea doar să fiu un ins care a contribuit la perpetuarea enorm de dificilului meșteșug de a scris ..." (John Fowles)

joi, 21 august 2014

Dincolo de...

I remember the time
The time that we had 
I remember the things that used to make U mad
& I wish I could turn back the time 
Can I wish I wouldn't cry every night

 În momentele dificile ai nevoie de spațiu și liniște. Când eu am momente  de  acestea prefer să fiu acoperită de întuneric și să plâng până când somnul mă învăluie, iar mintea deschide o ușă ce scrie "Vise". A doua zi, când deschid ochii, privesc în jur și sincera să fiu mă simt mult mai bine decât dacă aș fi vorbit cu cineva. Nimeni nu mă va înțelege pentru că mereu am regretat foarte mult, încât am nevoie de propria iertare, ca apoi să le ofer și celor din jur.
Uneori mă pot gândi la fiecare moment și ca să pot să-mi dau seama unde am greșit și ce m-a rănit cu adevărat. După ce reușesc  să-mi pun în ordine gândurile am tendința de a mă îndepărta de lume și îmi conturez proprie lume. Sunt fericită? Cred că da, simt o stare de bine care crește din ce în ce mai mult când sunt în lumea mea, pentru că pot gândi și rezolva lucrurile în maniera mea fără să fiu influențată.
Cu toții am învățat de-a lungul vieții că oamenii vin, dar mai și pleacă, probabil asta o facem cu toții fără să ne dăm seama. Uneori am impresia că e mai bine  ca uneori trebuie să ne despărțim și de persoanele pe care le iubim atât de mult, dar uneori relațiile dintre oameni ajung într-un punct zero în care e mai bine să se îndepărteze decât să-și poarte ranchiună, sunt mai prețioase momentele din trecut!
Cred că iubirea se găsește în fiecare gest, zâmbet, privire, ș. a. m. d., important e să credem cu adevărat în ea și să ne facem timp pentru a o ajuta să crească. Nu trebuie sa fim atrași de misterele ei, ci să fim atrași de frumusețea iubirii, sub orice formă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu